plc زیمنس

این دستگاه دارای سخت افزاری قدرتمندی است که با بهترین قطعات به روز طراحی و ساخته می شوند. زیمنس چندین خط تولید در خانواده SIMATIC را ایجاد کرده است. به طوریکه قابلیت کنترل انواع دستگاه ها در مراکز صنعتی را دارند و دائما در حال گسترش و به روز رسانی هستند.

همچنین یکی از بخش های اصلی در مجتمع سازی عمودی OT / IT مکانیزم IT هستند. این ویژگی ها، plc زیمنس را برای راه حل های نوآورانه در کنترل و اتوماسیون تجهیزات به صورت کاملا یکپارچه را فراهم کرده است.

plc ها از دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری تشکیل می شوند. بخش نرم افزاری دارای ابزارهای برنامه نویسی قدرتمند و منحصر به فردی است که مزایای بسیاری همچون:

  • ایجاد منطق قابل استفاده مجدد
  • معماری برنامه ساختار یافته

مجتمع سازی چندین دستگاه اتوماسیون به صورت یک واحد یکپارچه را فراهم می کند.

اگر برای اتوماسیون سازی کارگاه، کارخانه، مرکز صنعتی و … نیاز به پی ال سی دارید. بی شک plc زیمنس بهترین پیشنهاد برای شما است. تنوع بالا و سازگاری با دستگاه های صنعتی مختلف، برنامه نویسی منعطف آن را برای هر سیستمی مناسب کرده است.

همان طور که در بالا انواع این پی ال سی تشریح شد، می توانید متناسب با نیازتان به خرید مدل مورد نظر بپردازید. در صورتی که در مدل کاربردی که برای کسب و کار شما مناسب است، تردید دارید با هیراد کنترل تماس حاصل فرمایید.

https://hiradcontrol.ir/


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.